روشنفکر کسی است که چیزی جذاب تر از س ک س را یافته باشد...
حاضری دوباره با همسرت ازدواج کنی
نوشته شده توسط Student در ساعت 10:7
مهارت در مديريت زندگي مهم‌ترين اصلي است که به شما کمک مي‌کند از پس بالا و پايين‌هاي زندگي‌تان بر‌آييد. تحقيقات نشان مي‌دهد افرادي که مهارت‌هاي زندگي را خوب ياد گرفته‌ و با تمرين، به افرادي ماهر تبديل شده‌اند، در فرايند مديريت اختلاف‌هاي زندگي بهتر عمل مي‌‌کنند.

به بيان خيلي‌ ساده مي‌توان گفت منظور از مديريت زندگي، همان جمله معروف حضرت امير‌المومنين‌(ع) است: «هر چه براي خود مي‌پسندي براي ديگران هم بپسند و آنچه براي خود نمي‌پسندي براي ديگران هم نپسند.»

هميشه خودمان را جاي طرف مقابلمان بگذاريم و هر کاري که براي خودمان انجام مي‌دهيم، براي همسرمان هم انجام بدهيم و آنچه براي خودمان نمي‌پسنديم، براي همسرمان هم نپسنديم.

متاسفانه ما ايراني‌ها در زمينه بسياري از مهارت‌هاي زندگي آدم‌هاي غيرماهري هستيم و بهتر است اين مهارت‌ها را ياد بگيريم. هر چند خيلي از همين افراد غيرماهر مدت‌هاي طولاني کنار هم زندگي مي‌کنند و به نظرشان ضرورتي به يادگيري مهارت زندگي نيست اما در زندگي مشترک 2 بحث مطرح مي‌شود؛‌ يکي کميت (چند سال از عمر زندگي مشترکمان مي‌گذرد) و ديگري کيفيت (نشان‌دهنده ميزان رضايتمندي زوج از زندگي).

اگر مي‌خواهيد کيفيت زندگي‌تان را بسنجيد، بايد اين سوال را از خود بپرسيد: «اگر قرار باشد ظرف يک هفته آينده، دوباره ازدواج کنم، با توجه به ميزان آگاهي و شناختي که امروز از همسرم دارم، آيا باز با همين فرد ازدواج مي‌کنم؟»

اگر پاسختان منفي است، معلوم مي‌شود از همسرتان فاصله گرفته‌ايد و به کمک نياز داريد.

ادامه زندگي؛ به چه قيمتي؟!
قديم‌ها مي‌گفتند دختري که به خانه بخت رفت، ديگر برگشتي ندارد؛ بايد بسوزد و بسازد! با اينکه چنين طرز فکري خلاف قواعد سلامت و اشکال‌هاي جدي به آن وارد است، اما خيلي از مادران ما آن را سرلوحه زندگي خود قرار داده‌اند. البته منظور قديمي‌ها از بيان چنين جمله‌اي اين بوده که آستانه تحملتان را بالا ببريد و در ناملايماتي که پيش مي‌آيد، به سرعت تصميم نگيريد. اين ديدگاه به اين دليل کمک‌کننده بود که براي مساله طلاق حريمي قائل و باعث مي‌شد افراد ناملايمات را مديريت کنند و در دامنه زمان تلاش کنند مواردي را تغيير دهند اما اصل قضيه اين است که خيلي افراد با شنيدن چنين جمله‌اي در برخورد با مشکلات، پذيرفته‌اند که چاره‌اي جز تحمل نيست و دنبال هيچ راه چاره‌اي هم نگشته‌اند.

در واقع برخورد منفعلانه‌اي داشته‌اند که فقط آسيب‌پذيرتر شده‌اند. مسلما وقتي افراد در اتمسفر خانواده ناسالمي قرار مي‌گيرند و تلاشي براي بهبودش نمي‌شود، بيمار مي‌شوند و قطعا همه افراد خانواده درگير اين بيماري خواهند شد و ادامه چنين زندگي‌اي خلاف اصول سلامت است.
عمر زندگي مشترکتان را زياد کنيد
براي اينکه زندگي طولاني و باکيفيتي کنار همسرتان داشته باشيد، بايد چند نکته را مدنظر قرار بدهيد و ياد بگيريد:

1. «انعطاف‌پذيري مناسب زوج در رابطه» يکي از شاخصه‌هاي هوش اجتماعي است که تطابق فرد با زندگي اجتماعي را بيشتر مي‌کند و انعطاف‌ناپذيري باعث کوتاه شدن عمر زندگي مشترک مي‌شود.

2. «صداقت که بايد دوطرفه باشد»؛ يعني هر يک از طرفين بايد زمينه صداقت را فراهم کند و بعد انتظار رفتار صادقانه از طرف مقابل داشته باشد. صداقت و رفتار صادقانه يک «بايد» است اما بي‌صداقتي معمولا ناشي از ترس و گاهي براي حفظ منافع است و در بحث ما، نداشتن صداقت ناشي از ترس است که دردسرساز مي‌شود. خيلي از زوج‌ها يکديگر را محدود يا تهديد مي‌کنند و وقتي همسرشان آن رفتار را دور از چشمشان انجام داد، او را به نداشتن صداقت متهم مي‌کنند.

3. «جراتمند بودن زوج» مساله بعدي است که بسيار براي زوج‌ها ضرورت دارد؛ آنها بايد ياد بگيرند احساسشان را به نحوي سالم مطرح، ديدگاهشان را بيان و نظر مخالف يا موافقشان را به شيوه‌اي صحيح اعلام کنند.

معمولا زوج‌ها قبل از ازدواج براي جلب رضايت طرف مقابل، هر کاري انجام مي‌دهند اما به محض ازدواج، همه آنها را کنار مي‌گذارند!

زندگي مشترک در ابتدا، با تمام سختي‌هايي که براي انتخاب همسر دارد، بسيار آسان است اما اگر از يک زندگي مراقبت نشود، قطعا آسيب خواهد ديد. اين مراقبت بايد به صورت دوطرفه باشد؛ هر دو طرف بايد مراقب رفتار خودشان و احساس طرف مقابل باشند و بدانند هر دو مسئول حفاظت از زندگي مشترکشان هستند.
 


:: برچسب‌ها: حاضری دوباره با همسرت ازدواج کنی, صداقت که بايد دوطرفه باشد, زوج, ازدواج هدفدار, احساس, رضایتمندی,
به 5 دلیل از فیلم های مستهجن دوری کنید!!!
نوشته شده توسط Student در ساعت 9:39

به 5 دلیل از فیلم های پورنو دوری کنید !!!

 

تماشای فیلم‌های مستهجن به طرز غیرقابل باوری تخریب بنیان خانواده را در پی دارد. این کار به‌طور ظریف و نامحسوسی باعث می‌شود مرد، جسم همسرش را سوای شخصیت و روان او ببیند، در نتیجه حس احترام و ارزشی که برای او قائل است، رفته‌رفته تضعیف شود و او را در ذهنش تا سرحد یک وسیله برای رفع نیاز جنسی پایین بیاورد.
علاوه بر این، مرد را نسبت به رابطه زناشویی‌ بی‌رغبت می‌کند و باعث می‌شود از رابطه با همسرش احساس رضایت نکند. نتیجه تمام اینها چیزی نیست جز ناتوانی در خلق یک زندگی زناشویی سالم که بر پایه صمیمیت و احترام به همسر استوار شده است.

روان‌شناسان و کارشناسان خانواده، 5 دلیل اساسی را برای آثار منفی تماشای فیلم‌های مستهجن بر زندگی زناشویی مطرح کرده‌اند:
1. تاثیر و عملکرد این فیلم‌ها مثل مواد مخدر است؛ احساس لذتی که برای اولین بار با تماشای آنها به فرد دست می‌دهد، دیگر تکرار نخواهد شد مگر آنکه با میزانی بسیار بیشتر به مصرف ادامه دهد. مردان هم اغلب، پس از نخستین تجربه، شروع به تماشای هرچه بیشتر این فیلم‌ها می‌کنند. چیزی که باعث می‌شود از همسر و خانواده دور شوند یا حتی به بازده کاری آنها لطمه وارد کند.

2. در این فیلم‌ها نوعی تبعیض جنسی به چشم می‌خورد؛ زن‌ها صرفا در نقش یک وسیله برای رفع نیاز ظاهر می‌شوند و در وضعیتی کاملا نامساوی با مردان قرار می‌گیرند. این امر باعث می‌شود مرد، همسرش را به مثابه فردی کم‌اهمیت‌تر از خود بداند و به چشم ابزاری برای ارضای تمایلات جنسی‌اش به او نگاه کند. چنین مردی نمی‌تواند با همسرش رابطه‌ای جز رابطه زناشویی برقرار کند، چرا که شخصیت همسرش را نمی‌بیند، فقط جسم او را می‌بیند.
 
3. فیلم‌های مستهجن، زن را در یکی از این 4 دسته غیرانسانی و بی‌ارزش جلوه می‌دهد: حریص پول‌پرستی که فقط برای مادیات به سمت مردها می‌رود، معشوقه‌ای بی‌خرد، موجودی که میلی سیری‌ناپذیر برای داشتن رابطه دارد یا کسی که در تمنای جلب‌توجه است. مردانی که به دیدن این فیلم‌ها می‌پردازند نابکارانه‌ترین و خائنانه‌ترین دیدگاه ممکن را نسبت به همسرشان پیدا می‌کنند و در نتیجه از برقراری رابطه عاطفی سالم و پرمعنا با همسرشان ناتوان می‌مانند یا حتی ممکن است رفتار خشونت‌آمیزی (که نشأت گرفته از همین دیدگاه است) نسبت به او داشته باشند.

4. این فیلم‌ها مرد را نسبت به همسرش کسل و بی‌تمایل می‌کند؛ مردی که مدام به تماشای اینگونه فیلم‌ها می‌پردازد، دائم در معرض گستره بسیار متنوعی از اندام‌های برهنه است که در نتیجه این تنوع، دیگر اندام همسرش نمی‌تواند برایش رضایت‌بخش باشد.

5. این فیلم‌ها معیاری از زیبایی را در ذهن بیننده به وجود می‌آورند که در واقعیت هیچ زنی نمی‌تواند به آن دست یابد. این امر منجر به نارضایتی و اشتباه مرد در مواجهه با واقعیت زندگی‌اش می‌شود. عمده‌ترین اثر سوء فیلم‌های مستهجن این است که باعث می‌شود تمام انرژی جنسی که مرد باید صرف همسرش کند، هرز می‌رود و هدر رفتن غریزه جنسی مرد به این معناست که رابطه زناشویی‌شان کسل‌کننده و بی‌تنوع خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: دوری از دیدن فیلمهای پورنو, دوری از دیدن فیلمهای مستهجن, تخریب بنیان خانواده, تخریب زندگی, روانشناختی دیدن فیلم های مستهجن, دسته بندی زن, بی میلی مرد,
مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند / هر دلی را روزگاری عشق ویران می‌کند ...مژگان عباسلو
نوشته شده توسط Student در ساعت 10:30

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند               ***        هر دلی را روزگاری عشق ویران می‌کند

ناگهان می‌آید و در سینه می‌لرزد دلم                   ***                  هرچه جز یاد تو را با خاک یکسان می‌کند

با من از این هم دلت بی‌اعتناتر خواست، باش!      ***             موج را برخورد صخره کِی پشیمان می‌کند؟

مثل مادر، عاشق از روز ازل حسرت‌کِش است        ***                  هرکسی او را به زخمی تازه مهمان می‌کند

اشک می‌فهمد غم ِ افتاده‌ای مثل مرا              ***              چشم تو از این خیانت‌ها فراوان می‌کند

عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند        ****       دردِ بی‌درمان‌شان را مرگ درمان می‌کند…


مژگان عباسلو



:: برچسب‌ها: poem, abbaslo, mozhgan, gisoo, مژگان عباسلو, شعر عاشقانه,
میگرن
نوشته شده توسط Student در ساعت 9:42

میگرن:

میگرن اغلب با سردردی یکطرفه، ضرباندار، همراه با تهوع، استفراغ، فنوفوبی(حساسیت به صدا) ، فتوفوبی(حساسیت به نور) و سستی مشخص می شود.
اوراهای بینایی ( نشانه های نورولوژیک گذرا) مانند نقص در میدان بینایی، مشاهده جرقه های نورانی یا لکه های سیاه در 10% موارد وجود دارد.
دو سوم تا سه چهارم موارد میگرن در خانم ها و در اوایل عمر بروز می کند.

سابقه خانوادگی در بسیاری از موارد وجود دارد.

میگرن در 25%موارد در دهه اول، در 55%موارد قبل از 20 سالگی و در 90%موارد قبل از 40 سالگی بروز میکند.

علت بروز میگرن:


مدت های طولانی انقباض عروقی داخل جمجمه ای و اتساع عروقی خارج جمجمه ای را به ترتیب علل مراحل اورا و سردرد میگرن می پنداشتند.
مطالعات اخیر کاهش جریان خون ناحیه ای را نشان داده اند که در ناحیه پس سری ودر طی فاز اورا آغاز می شود که ممکن است بعد از رفع علائم نورولوژیک فوکال و شروع سردرد همچنان در حد پایین باقی بماند.سپس در مرحله سردرد جریان خون به بخش هایی از کورتکس و ساقه مغز افزایش می یابد.

علائم بالینی:

به طور کلی سردردهای میگرنی به دو دسته کلی طبقه بندی می شود:

1- میگرن همراه با اورا( میگرن کلاسیک) : پیش از شروع این نوع سردرد یکطرفه ضرباندار نشانه های نورولوژیک گذرا ( اورا) روی می دهد. شایع ترین اوراها شامل تغییرات بینایی به خصوص نقص های همی آنوپیک ( یکطرفه) در میدان بینایی، مشاهده اسکوتوم ها (جرقه هایی هستند که بزرگ شده و به طرف محیط گسترش پیدا می کنند) می باشد.
تواتر سردرد متغیر است ولی بیش از نیمی از بیماران یک حمله در هفته را تجربه می کنند. در اکثر بیماران طول مدت حمله بیش از 2 ساعت و کمتر از 24 ساعت است.

علائم بالینی همراه میگرن کلاسیک عبارتند از تهوع، استفراغ، فتوفوبی( حساسیت به نور)، فنوفوبی( حساسیت به صدا) ، تحریک پذیری و اسموفوبی ( حساسیت به بو).

میگرن ممکن است به طور ناشایع با نقایص واضح نورولوژیک از قبیل فقدان حس نیمه بدن، ضعف حرکتی در یک نیمه بدن، اختلالات تکلم و مشکلات بینایی همراه باشد.این نقایص می تواند حتی بعد از بهبود سردرد ادامه یابند اما وجه افتراق نقایص نورولوژیک همراه میگرن از سکته مغزی این است که در میگرن شروع علائم تدریجی است و بهبودی نیز خودبخود رخ می دهد.
درد نیمه سر مشخصه میگرن کلاسیک است ولی سردرد می تواند دوطرفه هم باشد.

2- میگرن بدون اورا ( میگرن شایع) : این سردرد نسبت به نوع کلاسیک کمتر یکطرفه است، شیوع بیشتری دارد و ضرباندار است ولی فاقد اورای کلاسیک می باشد.

درد بیش تر دور حدقه چشم احساس می شود و ممکن است در ادامه آن سفتی گردن هم بوجود آید. حساسیت پوست سر و استفراغ نیز شایع است.

عوامل برانگیزاننده میگرن:

حملات میگرن ممکن است با خوردن غذاهای ویژه( نظیر پنیرهای حاوی تیرامین،گوشت هایی مثل هات داگ یا خوک که به آنها مواد نگهدارنده نیتریتی اضافه شده، شکلات حاوی فنیل اتیل آمین و نه شکلات معمولی) ، گرسنگی ، قاعدگی، هیجان، داروها( قرص های ضد بارداری، متسع کننده های عروقی مثل نیتروگلیسیرین) و نورهای درخشان برانگبخته شوند.

درمان:

برای درمان حملات حاد میگرن ابتدا مسکن های ساده و در صورت عدم پاسخ، فرآورده های آرگوت یا سوماتریپتان را معمولا همراه با داروی ضد استفراغ تجویز می کنند.
این داروها را باید بلافاصله بعد از شروع نشانه ها بکار برد تا حداکثر اثر را داشته باشند.
برای بیمارانی که دچار حملات مکرر می شوند ( بیش از یک حمله در هفته) یا داروهای آرگوت را تحمل نمی کنند چهار گروه دارویی بعنوان درمان پیشگیرانه بکار می رود که عبارتند از : بتا بلوکرها، ضدافسردگی سه حلقه ای، داروهای ضد تشنج، کلسیم بلوکرها که با توجه به نظر پزشک تجویز می شوند.

 

 



:: برچسب‌ها: میگرن, سردرد, شدید, روش درمان میگرن, علائم میگرن, لکه سیاه, خانواده, جمجمه,
روش های کوچک کردن سینه خانم ها
نوشته شده توسط Student در ساعت 12:11

یکی از بی خطر ترین راههای کاهش سایز سینه بزرگ ماساژ است اما اگر ماساژور بخواهد از ژل لاغری قبل از ماساژ استفاده کرده بعد روی آن را با مشمع پوشاند و طی چندین جلسه ماساژ به راحتی شاهد کاهش سایز خواهید بود.

ماساژ و ورزش فراموش نشود.

از دستگاه وکیوم سینه بعد از ماساژ با ژل لاغری میتوان برای افزایش خون رسانی و سفت تر شدن وهم برای جمع شدن سینه میتوانید استفاده کنید.
البته ورزشهای خاصی نیز در این زمینه وجود دارد. البته قبل از همه یک بررسی هورمونی و سونوگرافی از غده فوق کلیوی و تخمدان باید انجام گیرد.

همه ی خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. اما اجازه بدهید قبل از شروع آموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگویم. خانم ها، خوب است بدانید که سینه های شما از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است، از اینرو سایز آنها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آنهم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما از آنهاست.

اگر می خواهید بدانید که می توانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، باید به شما بگویم که خیر، شما نمی توانید عضله خود را کوچکتر کنید بلکه می توانید با استفاده از تمرینات و روشهای ذکر شده بافت چربی روی عضله را کمتر کرده و عضله را قویتر کرده و سینه ای زیباتر داشته باشید.

برای این منظور سه حرکت ورزشی برای شما آماده کرده ایم که می توانید آنها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی هم برایتان نخواهد داشت و طی ۶ تا ۸ هفته سینه هایتان را به شکل دلخواه درخواهد آورد. این تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکراره، ۲ یا ۳ بار در هفته انجام دهید.

 

١-پوش آپ اصلاح شده

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید.

 

٢-پِرِس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن ان هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.

 

٣-پرواز دست ها به پایین

الف) روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

٤-انجام ورزش انقباض

با دست راست آرنج دست چپ و با دست چپ آرنج دست راست را محکم بگیرید به سمت هم فشار بدهید و بعد رها کنید.

در بزرگ کردن سیــنه ها دستها به سمت هم فشار وارد میکنند و عضلات منقبض شده ولی رها نمیشود تا یک دقیقه ولی در کوچک کردن سینه با هر شماره دستها فشار وارد کرده و رها میشود یعنی با ۶۰ شماره ۶۰ بار سیــنه منقبض شده و رها میشود.
اگر بتوانید در طول روز ۲۰ تا ۴۰ بار مرتب سیــنه ها را به اینصورت تمرین دهید نتایج بسیارعالی ازاین کار میگیرید.
ولی یادتان باشد تحت هیچ شرایطی سیــنه ها را منقبض شده نگه ندارید. 
منقبض کنید --- رها کنید
دستها با هر ضربه به سمت هم یک شماره میشمارید. درست بر عکس کوچک کردن که تا ۶۰ میشمردید و بعد رها میکردید.

 

٥-رژیم گرفتن

اکثر خانمهایی که سیــنه های بزرگ دارند مشکل شکم و باسن های بزرگ را هم تحمل میکنند. زیرا اکثر کسانی که سینه های بزرگ دارند بیشتر از انباشت چربی در منطقه سینه میباشد. پس با یک رژیم غذایی درست براحتی مشکل را رفع کنید.

 

٦-رفتن به سونا و شنا

شنا بهترین ورزش برای کوچک کردن سیــنه هاست مخصوصا شنای کرال و شنای قورباغه به کوچک شدن باسن و سینه ها کمک میکند. شنای سرعتی و قدرتی سیــنه ها را تا ۵ سایز کوچک میکند به شرطی که هفته ای۳ بار به استخر بروید و هر بار ۴۵ دقیقه شنا کنید./طب سنتی ایران



:: برچسب‌ها: روش های کوچک کردن سینه خانم ها, رژیم, بخاب, آرنج, پیلاتس, سینه, ماساژ, لاو, هات, لذت, سینه بزرگ, سایز190, 60, شماره, ,
حرکات موثر در کیفیت رابطه زناشوئی
نوشته شده توسط Student در ساعت 11:2

شنای سوئدی (Pushups)

اگر شما قرار است فقط یک تمرین انجام دهید، آن تمرین فقط شنای سوئدی می‌باشد. اگر شما نمی‌توانید شنا را روی زمین انجام دهید پس با گذاشتن درست‌هایتان برروی دیوار این ورزش را انجام دهید و هدفتان انجام ۳ دست ۱۲ تا ۱۵ تایی شنا باشد. وقتی آماده شدید شروع به انجام تمرین برروی زمین نمایید. هنگام شروع تمرین کمر خود را مستقیم نگه دارید(باسن را بالا و شکم را تو دهید) و بینیتان را نزدیک زمین نگه دارید.



:: برچسب‌ها: حرکات موثر در کیفیت رابطه زناشوئی,بهبود رابطه جنسی,افزایش کارایی جنسی,هبود رابطه جنسی,قدرت جنسی, نیاز مرد, نیاز زن, عشق, زندگی سالم,
چگونه در فیس‌بوک پیام‌های صوتی ارسال کنیم؟
نوشته شده توسط Student در ساعت 20:23

ارسال پیام‌های صوتی در فیس بوک, شبکه‌های اجتماعی

آیا می‌دانستید‌ فیس‌بوک این امکان را دارد که به جای پیام‌های متنی اقدام به فرستادن پیام‌های صوتی کنید؟ اگر تاکنون نمی‌دانستید، کافی است به خواندن ادامه دهید تا ما به شما روش فرستادن پیام‌های صوتی را با استفاده از مرورگر گوگل کروم آموزش دهیم.

 

امروز فیسبوک توانسته است به عنوان یک شبکه اجتماعی پر قدرت و پر مخاطب، جای پای خود را محکم کند؛ هرچند شبکه‌های اجتماعی تازه راه‌اندازی شده همچون Ello می‌آیند ‌جای فیسبوک را بگیرند، ‌این شبکه اجتماعی همچنان پا برجاست. همین امر منجر به آن شده که امکانات وسیعی برای این شبکه اجتماعی طراحی شود؛ فرستادن پیام صوتی یکی از این امکانات است.

 

برای آغاز مرورگر گوگل کروم را باز کنید و افزونه Talk and Comment را از Web Store دانلود کرده و بر مرورگر نصب کنید.

لینک دانلود افزونه Talk and Comment :

https://chrome.google.com/webstore/detail/talk-and-comment/djnhkfljnimcpelfndpcjcgngmefaobl


فایل افزونه را کشیده و در این صفحه رها کنید، پیغامی ظاهر می‌شود که از شما مجوز دسترسی فیس‌بوک را درخواست می‌کند. هر دو گزینه را علامت زده و ‌روی Add کلیک کنید.

 

ارسال پیام‌های صوتی در فیس بوک, شبکه‌های اجتماعی

 

پس از آنکه افزونه نصب شد، در یک تب جدید پیامی در بالای صفحه مرورگر نمایش داده می‌شود که مجوز دسترسی به میکروفن را طلب می‌کند. ‌ روی دکمه Allow کلیک کنید.

 

ارسال پیام‌های صوتی در فیس بوک, شبکه‌های اجتماعی

 

پس از آن باید به فیس‌بوک رفته و در حساب کاربری خود وارد شوید. در این زمان فیس‌بوک نیز برای دسترسی این افزونه از شما سؤال می‌پرسد. کافی است بر ‌دکمه Ok کلیک کنید.

 

حال همه چیز آماده است و شما می‌توانید به هر یک از دوستانتان در فیس‌بوک پیام صوتی بفرستید. کافی است، پنجره پیام را باز کنید. متوجه می‌شوید، آیکونی شبیه به میکروفن به پنجره پیام افزوده شده است. بر روی این آیکون کلیک کرده و ‌شروع به ضبط پیام کنید.

 

ارسال پیام‌های صوتی در فیس بوک, شبکه‌های اجتماعی

 

پس از ضبط پیام، ‌روی دکمه Stop کلیک کنید و کمی منتظر بمانید تا پیام صوتی شما ‌کامل آپلود شود.

 

ارسال پیام‌های صوتی در فیس بوک, شبکه‌های اجتماعی

 

پس از آنکه پیام آپلود شد، در پنجره پیام متنی شبیه به این را می‌بینید:

 

ارسال پیام‌های صوتی در فیس بوک, شبکه‌های اجتماعی

 

 

این متن را ‌همین گونه که هست باقی بگذارید و آن را پاک یا دستکاری نکنید. تنها کافی است، ‌روی کلید Enter کلیک کنید. این پیام پس از ارسال به پیام صوتی تبدیل می‌شود و می‌توانید با کلیک ‌روی دکمه Play آن را گوش کنید.

 

ارسال پیام‌های صوتی در فیس بوک, شبکه‌های اجتماعی

 

نکته جالب اینجاست که دوستان شما برای گوش دادن به این پیام، نیازی به نصب افزونه مورد نظر ندارند. همچنین با این افزونه، ‌خواهید توانست، پست‌ها و دیدگاه‌های خود را نیز ‌صوتی برای دوستانتان در فیس‌بوک بفرستید.


منبع:tabnak.ir



:: برچسب‌ها: فیسبوک, شبکه اجتماعی, صوتی, موسیقی, تصویری, چت, چت روم, داغ, هات, عشق, جذاب, امیرتتلو, محرم, مخاطب, خاص, ویژه, چین, ماچین, صابون, گلنار,
دانستنی های ضروری برای نامزدها
نوشته شده توسط Student در ساعت 20:24

 

دوران نامزدی دوره ای خاص و ویژه از مشارکت، عشق و خوشی است. با این که می توان آن را شمارشی معکوس برای

دوران نامزدی دوره ای خاص و ویژه از مشارکت، عشق و خوشی است. با این که می توان آن را شمارشی معکوس برای عروسی دانست ولی باید بدانید که این دوران زمانی مهم است و دوباره تکرار نخواهد شد. حال ببینیم چگونه می توان این دوران را منحصر به فرد و شگفت انگیز کرد.

نامزدی مقدمه عروسی است
در زمان نامزدی هم در مورد مسایلی بحث و گفتگو خواهید داشت که بعدها پس از عروسی تان با آن ها مواجه خواهید شد. مسایلی از قبیل پول و بودجه بندی، روابط خانوادگی، دوستان و حد و مرزها. پس سعی کنید صحبت هایتان را از همین حالا سمت و سو بدهید و به جای این که مثلا در مورد خرید بعضی چیزهای تزیینی که به شدت مشتاقید بخریدشان و نامزدتان فکر می کند دور ریختن پول است بحث کنید به این که چطور می توانید پول های بیشتر را پس از عروسی تان مدیریت کنید بیندیشید. آیا می خواهید هر دویتان در تصمیم گیرهای مالی سهمی مساوی داشته باشید؟ آیا می خواهید حساب مشترک بانکی داشته باشید؟ و
 
تکلیف را روشن کنید
در دوره نامزدی با بیشتر شدن شناخت ممکن است پی ببرید که دارای مشکلات اساسی هستید. بهتر است تکلیف این مشکلات را در همان دوره نامزدی مشخص کنید. جدایی در دوران نامزدی بسیار بهتر از جدایی بعد از عروسی است. شما نمی‌توانید رفتار طرف مقابل‌تان را تغییر دهید، مگر در سه شرایط:
1-خود فرد بخواهد تغییر کند.
2-شرایطی که فرد شدیدا تحت فشار قرار دارد (شرایط پادگانی).
3-خود فرد با یک تحول معنوی عمیق روبه‌رو شود.


این شرایط احتمال تغییر را فراهم خواهد کرد. اما اینکه ما معتقد باشیم بعد از ازدواج رفتار همسرمان بهتر می‌شود، غلط و اشتباه است، باید بدانید که بعد از ازدواج هیچ معجزه‌ای رخ نمی‌دهد. آنچه که در نامزدی مهم است این است که آیا ما این فرد را می‌توانیم با همان ویژگی‌هایی که دارد، بپذیریم یا نه. اگر به این نتیجه رسیدید که زندگی با این فرد برایتان عذاب آور خواهد بود موضوع را با خانواده ها در میان بگذارید و بعد از گذراندن دوره های مشاوره، تکلیف رابطه تان را با صراحت روشن کنید.

 

 
تاریخ تعیین کنید
مدت دوران نامزدی به عوامل زیادی از جمله: فرهنگ و آداب و رسوم خانواده ها، وضعیت اقتصادی عروس و داماد، میزان آشنایی عروس و داماد با یکدیگر و بستگی دارد. اگر تصمیم دارید ظرف کمتر از یک سال عروسی کنید، سعی کنید ماه عروسی خود را و حتی الامکان روز عروسی را تعیین کنید. این تاریخ خیلی مهم است و تمام برنامه ریزی های شما به این تاریخ بستگی دارد. اگر هم فعلا به این زودی نمی خواهید عروسی کنید، بهتر است مشخص کنید که چند سال می خواهید نامزد بمانید: یک سال؟ دو سال؟ یا بیشتر؟ این هدف گذاری به نوعی شما را از بلاتکلیفی خارج می کند.
 
همدیگر را کشف کنید
شما می خواهید که باقی عمرتان را در کنار هم سر کنید. اما فشارها و استرس برنامه ریزی برای عروسی می تواند بین شما فاصله اندازد. اجازه ندهید چنین شود. بنابراین در طول نامزدی مدام با هم قرار دیدار بگذارید، بی هیچ دلیلی کارهای خوب برای هم انجام دهید، توانایی های یکدیگر را ستایش کنید، به هم دیگر محبت کنید و از اشتباهات یکدیگر چشم پوشی کنید.

آماده شوید
به جای این که یک برنامه و تقویم در دستتان بگیرید و مدام در حال تیک زدن روی آن ها باشید به این فکر کنید که در این ماه از نامزدی ام چه انتظاری دارم؟ شما می توانید از لحاظ فکری و فیزیکی روابطتان را تحکیم بخشید. خرج و مخارج اضافه را حذف کنید و سعی کنید در هزینه های شخصی خود صرفه جویی کنید. یک حساب بانکی مجزا باز کنید و شروع به پس انداز پولهایتان کنید. یا اینکه پس انداز خود را به صورت کالاهای سرمایه ای مثل : سکه، طلا، ارز و در آورده و نگهداری نمایید. به هر حال باید دور اندیش باشید و از هم اکنون به فکر مخارج و هزینه های عروسی خود باشید.
 
عشق و محبت را ارج نهید
فقط همسر آینده تان نیست که نیاز به توجه زیاد و محبت دارد. در نامزدیتان سعی کنید وقتی برای پدر و مادرتان بگذارید و به آن ها عشقتان را بروز دهید و نشان دهید که قدردان زحماتشان برای بزرگ کردن شما و آماده کردنتان برای این روزها هستید. یکی از مشکلاتی که بر سر دوران نامزدی قرار می‌گیرد، عدم تعادل رابطه فرد بین خانواده و همسر آینده‌اش است. تا زمانی که دختر و پسر در خانه پدری خود زندگی می‌کنند، باید طبق اصول خانواده رفتار کنند و بتوانند با کمک خانواده بین این دو وضعیت تعادل برقرار کنند، اما بعد از ازدواج اولویت با همسر است. باید خانواده‌ها تا حد امکان از بیان نظر و تحمیل عقیده دست بردارند و مسوولیت این امر را برعهده روان‌شناس ازدواج بگذرانند.
 
به خودتان رسیدگی و مراقبت کنید
بیش از همه شما باید به خودتان عشق بورزید. در روز عروسی تان توجه بسیار زیادی بر روی شما خواهد بود و خیلی از عروس ها و دامادها با تغییرات آرایش خودشان را برای این روز بزرگ آماده می کنند. اما رژیم های سنگین و درمان های سخت می توانند شما را در روز عروسی تان ضعیف، بی حال و شکننده کنند. اگر قصد کاهش وزن دارید و می خواهید برنامه غذایی تان را تغییر دهید به یک برنامه غذایی سالم و دراز مدت برای تمام زندگی تان بیندیشید نه به یک شمارش معکوس تا روز عروسی و عدد و رقمی بر روی صفحه ترازو.

 

 



:: برچسب‌ها: love, sex, pennis, pussy, shakira, نامزدی, عشق, محبت, شب, زفاف, زفاف, رسیدگی, پروژه, مراقبت, دانستنی های ضروری برای نامزدها, زن, دختر, دختربازی, دوست دختر, دوست پسر, کمبود, ویتامین, نعمت, محرم, امام, حسین, عاشورا, مهم, فهم, خوردگی, داوودی, تکلیف, سن, موسیقی, موزیک ویدئو, ترانه, آهنگ جدید, اهنگ2014, یاسر , یاس, شب احساس, مرد, تهنایی, تنهایی, من, تو, منوتو, ما, شما, بازی انلاین, دخترانه, بزرگسال, جیگر,